Condiții pentru returnarea mărfurilor de calitate corespunzătoare
În decurs de 14 zile de la momentul primirii mărfii, clientul are dreptul să schimbe marfa de calitate corespunzătoare pe alta similară, dacă marfa nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoarea sau din alte cauze nu poate fi utilizată după scopul propus, cu recalcularea corespunzătoare în cazul unei diferențe de preț.
Dacă produsul necesar pentru schimb este absent, clientul are dreptul să întoarcă produsul și să primească înapoi costul său.
Schimbul sau returnul mărfurilor este permis numai dacă sunt respectate următoarele condiții:
Luni-Vineri: 09.00-18.00 Simbata: 10.00-14.00 Duminica zi libera
Condiții pentru returnarea mărfurilor cu defect din fabrică.
Cumpărătorul poate solicita returnarea bunurilor, în caz de defect, în termen de 14 zile de la data achiziționării bunurilor. Produsul este supus diagnosticării și în funcție de rezultatele sale:
Produsele sunt acceptate pentru returnare numai în configurație completă, cu toate pachetele și autocolantele, fără deteriorări și cu o chitanță care confirmă achiziția.
Returnarea mărfurilor se efectuează în felul următor.
Cumpărătorul returnează bunurile la punctul de returnare a bunurilor, la adresa Chișinău, str. Columna 170.
Cu prezentarea bonului de plata sau a documentelor care confirma plata produsului, la adresa Chișinău, str. Columna 170;
Dacă aveți întrebări, sunați la +373-6000-0009.
Programul de lucru: Luni-Vineri 09.00-18.00.
Condiții pentru service de garanție.
Cumpărătorul are dreptul să solicite service de garanție pentru bunurile achiziționate pe întreaga perioadă da garanție stabilită de vânzător la adresa centrului de service în cadrul garanției primită în timpul vânzării.
Când cumpărați un produs, solicitați completarea completă și corectă a acestui card de garanție.!!!
Serviciul de garanție se efectuează, în conformitate cu cardul de garanție, în cazul detectării defectelor care au apărut fără vina consumătorului.
Următoarele circumstanțe, printre altele, pot servi drept motive pentru refuzul serviciului de garanție:
Condiții pentru returnarea mărfurilor de calitate corespunzătoare
În decurs de 14 zile de la momentul primirii mărfii, clientul are dreptul să schimbe marfa de calitate corespunzătoare pe alta similară, dacă marfa nu-i convine clientului după formă, dimensiuni, stil, culoarea sau din alte cauze nu poate fi utilizată după scopul propus, cu recalcularea corespunzătoare în cazul unei diferențe de preț.
Dacă produsul necesar pentru schimb este absent, clientul are dreptul să întoarcă produsul și să primească înapoi costul său.
Schimbul sau returnul mărfurilor este permis numai dacă sunt respectate următoarele condiții:
Luni-Vineri: 09.00-18.00 Simbata: 10.00-14.00 Duminica zi libera
Condiții pentru returnarea mărfurilor cu defect din fabrică.
Cumpărătorul pot solicita returnarea bunurilor, în caz de defect, în termen de 14 zile de la data achiziționării bunurilor. Produsul este supus diagnosticării și în funcție de rezultatele sale:
Produsele sunt acceptate pentru returnare numai în configurație completă, cu toate pachetele și autocolantele, fără deteriorări și cu o chitanță care confirmă achiziția.
Returnarea mărfurilor se efectuează în felul următor.
Cumpărătorul returnează bunurile la punctul de returnare a bunurilor, la adresa Chișinău, str. Columna 170.
Cu prezentarea bonului de plata sau a documentelor care confirma plata produsului, la adresa Chișinău, str. Columna 170;
Dacă aveți întrebări, sunați la +373-6000-0009.
Programul de lucru: Luni-Vineri 09.00-18.00.
Condiții pentru service de garanție.
Cumpărătorul are dreptul să solicite service de garanție pentru bunurile achiziționate pe întreaga perioadă da garanție stabilită de vânzător la adresa centrului de service în cadrul garanției primită în timpul vânzării.
Când cumpărați un produs, solicitați completarea completă și corectă a acestui card de garanție.!!!
Serviciul de garanție se efectuează, în conformitate cu cardul de garanție, în cazul detectării defectelor care au apărut fără vina consumătorului.
Următoarele circumstanțe, printre altele, pot servi drept motive pentru refuzul serviciului de garanție:
Pentru a asigura o experiență de interacțiune cât mai plăcută, acest website foloseste cookie-uri. Continuând navigarea, îți exprimi acordul asupra folosirii lor.
* Prețurile, pentru produsele care nu sunt în stoc, sunt indicate doar în scop informativ și pot fi modificate până la momentul disponibilității în stoc.