Livrare

Alege modalitatea de livrare:

Costul livrării

La procurarea articolelor de la 500 lei
Livrare gratis
La procurarea articolelor până la 500 lei
100 lei
Program de livrare

Luni - Vineri: 09:00 - 20:00

Sâmbătă: 09:00 - 16:00

Duminică: 09:00 - 16:00

La plasarea comenzii până la 13:00 livrarea se efectuează în aceeași zi. Doar de luni pana vineri*
Livrare repetata pe oras - 100 lei, Livrare repetata in suburbii sau raioane - 200 lei

Punct De Eliberare Marfa:

Chișinău, str. Columna 170

+373-6000-0003

Program de lucru:

L - D: 09:00 - 20:00

Comanda poate fi preluată în decurs de 30 min. de la plasarea pe site, termen maxim de preluare - 2 zile.

Vezi harta

Obligațiile Serviciului de Livrare:

Cumpărătorul este apelat cu o oră în prealabil livrării, la adresa indicată în formularul comenzii.
Livrarea mărfurilor la timpul și adresa indicată, până la ușă.
Ridicarea mărfurilor la etaj - gratuit.
Demonstrarea absenței deteriorărilor externe a bunurilor.
Completarea certificatului de garanție și emiterea cecului.
Indicarea corectă a adresei de livrare, numărului de telefon și persoanei de contact la momentul plasării comenzii.
Prezența la locul adresei de livrare indicate la ora convenită, dar și disponibilitatea de a fi contactat.
Asigurarea livrării mărfurilor fără obstacole și accesului automobilului care livrează, cât mai aproape de casa privată sau la scara blocului. Eliberarea culoarelor/ coridoarelor/ pasajelor, scărilor și spațiilor în incinta apartamentului/ biroului/ casei private a Clientului de lucruri, care pot îngreuna procesul de livrare. *Dacă există un obstacol care împiedică activitatea Serviciului de Livrare, bunurile vor fi lăsate în locul în care a fost posibil să să fie livrate.
Verificarea bunurilor la primire, familiarizarea cu caracteristicile bunurilor înainte de procurare: model, dimensiune, culoare, greutate, etc.
Verificarea mărfurilor dacă acestea acestea nu prezintă deteriorări externe.
Semnarea bonul de livrare furnizat de curier, confirmând astfel absența pretențiilor față de Vânzător și Transportator.
Indicarea corectă a adresei de livrare, numărului de telefon și persoanei de contact la momentul plasării comenzii.
Prezența la locul adresei de livrare indicate la ora convenită, dar și disponibilitatea de a fi contactat.
Asigurarea livrării mărfurilor fără obstacole și accesului automobilului care livrează, cât mai aproape de casa privată sau la scara blocului. Eliberarea culoarelor/ coridoarelor/ pasajelor, scărilor și spațiilor în incinta apartamentului/ biroului/ casei private a Clientului de lucruri, care pot îngreuna procesul de livrare. *Dacă există un obstacol care împiedică activitatea Serviciului de Livrare, bunurile vor fi lăsate în locul în care a fost posibil să să fie livrate.
Verificarea bunurilor la primire, familiarizarea cu caracteristicile bunurilor înainte de procurare: model, dimensiune, culoare, greutate, etc.
Verificarea mărfurilor dacă acestea acestea nu prezintă deteriorări externe.
Semnarea bonul de livrare furnizat de curier, confirmând astfel absența pretențiilor față de Vânzător și Transportator.
Atenție! Angajatul Serviciului de Livrare nu are dreptul să solicite o plată suplimentară pentru ridicarea mărfurilor la etaj, despachetare, instalare și conectare. Nu acceptați astfel de servicii. De asemenea, rugăm să ne informați despre acest lucru printr-un apel la numărul de telefon +373-6000-0008

Pentru alte întrebări, apelați +373-6000-0008

Pentru a asigura o experiență de interacțiune cât mai plăcută, acest website foloseste cookie-uri. Continuând navigarea, îți exprimi acordul asupra folosirii lor.

Detalii