Conectează-te
Coș

Livrare

Alege modalitatea de livrare:

Prin Chișinău (municipiu)

A doua zi, după plasarea comenzii de la 09:00 la 20:00. Intervalul de timp pentru livrare se va alege la etapa plasării comenzii.

În toate regiunile țării

Livrare în termen de 3 zile

nova-poshta

Ridicați comanda personal

Preluați comanda de la punctul de emitere, situat la adresa indicată mai jos.

Costul livrării

La procurarea articolelor

300 lei

Livrare gratis

La procurarea articolelor

300 lei

50 lei

Costul livrării

La plasarea comenzii până la 13:00 livrarea se efectuează în aceeași zi.

Program de livrare

Luni - Vineri: 09:00 - 20:00

Sâmbătă: 09:00 - 16:00

Duminică: Livrarea nu se efectuează

Serviciul de curierat este prestat de către

În decurs de 72h, din momentul confirmării comenzii.

novaposhta

În decurs de 72h, din momentul confirmării comenzii.

Livrarea la adresă

Serviciul de curierat efectuează livrarea la adresa indicată, pe tot teritoriul Republicii Moldova, cu excepția regiunii Transnistrene.

Obligațiile Serviciului de Livrare:

Cumpărătorul este apelat cu o oră în prealabil livrării, la adresa indicată în formularul comenzii.
Livrarea mărfurilor la timpul și adresa indicată, până la ușă.
Ridicarea mărfurilor la etaj - gratuit.
Demonstrarea absenței deteriorărilor externe a bunurilor.
Completarea certificatului de garanție și emiterea cecului.

Ce nu este în responsabilitatea Serviciului de Livrare?


1. Dacă Clientul lipsește la adresa și ora convenită, acesta va putea prelua marfa de la adresa str. Columna 170, mun. Chișinău. 2. Mișcarea/ transportarea mărfurilor în interiorul apartamentului/ biroului/ casei private a Clientului. 3. Dezinstalarea/ eliminarea echipamentului vechi al Clientului cu ajutorul curierului. 4. Instalarea sau conectarea echipamentelor. 5. Instruirea Clientului aferentă particularităților funcționale și de utilizare a produselor.

Care sunt responsabilitățile Cumpărătorului?


1. Indicarea corectă a adresei de livrare, numărului de telefon și persoanei de contact la momentul plasării comenzii. 2. Prezența la locul adresei de livrare indicate la ora convenită, dar și disponibilitatea de a fi contactat. 3. Asigurarea livrării mărfurilor fără obstacole și accesului automobilului care livrează, cât mai aproape de casa privată sau la scara blocului. Eliberarea culoarelor/ coridoarelor/ pasajelor, scărilor și spațiilor în incinta apartamentului/ biroului/ casei private a Clientului de lucruri, care pot îngreuna procesul de livrare. *Dacă există un obstacol care împiedică activitatea Serviciului de Livrare, bunurile vor fi lăsate în locul în care a fost posibil să să fie livrate. 5. Verificarea bunurilor la primire, familiarizarea cu caracteristicile bunurilor înainte de procurare: model, dimensiune, culoare, greutate, etc. 6. Verificarea mărfurilor dacă acestea acestea nu prezintă deteriorări externe. 7. Semnarea bonul de livrare furnizat de curier, confirmând astfel absența pretențiilor față de Vânzător și Transportator.

Atenție! Angajatul Serviciului de Livrare nu are dreptul să solicite o plată suplimentară pentru ridicarea mărfurilor la etaj, despachetare, instalare și conectare. Nu acceptați astfel de servicii. De asemenea, rugăm să ne informați despre acest lucru printr-un apel la numărul de telefon +373-6000-0008

Pentru alte întrebări, apelați +373-6000-0008

Punct de emitere, Showroom:

Chișinău, str. Columna 170

+373-6000-0003

Program de lucru:

L - D: 09:00 - 20:00

Comanda poate fi preluată în decurs de 30 min. de la plasarea pe site. Termen maxim de preluare - 2 zile.

Vezi harta

Pentru a asigura o experiență de interacțiune cât mai plăcută, acest website foloseste cookie-uri. Continuând navigarea, îți exprimi acordul asupra folosirii lor.

Accept