Acasă
46
Promoții
Catalog
Coș
Telefon
Reduceri de sărbători la televizoare, electrocasnice de bucătărie, produse de frumusețe și multe altele! Sărbătorim Crăciunul împreună cu ULTRA!
#Ultra Christmas

Brandul Xiaomi recomandă

8 699 lei -11%
7 699 lei 674 lei/luni
9 399 lei -18%
7 699 lei 1 347 lei/luni
7 999 lei -15%
6 799 lei 1 190 lei/luni
7 999 lei -15%
6 799 lei 1 190 lei/luni
7 999 lei -15%
6 799 lei 1 190 lei/luni
7 999 lei -15%
6 799 lei 1 190 lei/luni

Compania Xiaomi — o poveste de succes emblematică

În mod incredibil, Xiaomi Corporation, care a lansat primul său telefon în 2011, este deja unul dintre liderii incontestabili în producția de smartphone-uri pe piața mondială. În acest sens, succesul Xiaomi este identic cu drumul parcurs de fondatorul său, Lei Jun.

 

Puțini știu, dar Lei Jun, supranumit mai târziu Steve Jobs chinez, a fost ridiculizat în anii studenției pentru că trebuia să stea la coadă pentru a se așeza în fața unui computer.

 

Istoria Xiaomi

Istoria apariției companiei Xiaomi este inseparabilă de biografia lui Lei Jun. Creșterea sa explozivă și succesul fenomenal pe piață nu sunt un accident, ci o consecință a eforturilor depuse de Lei Jun. Prin urmare, este corect să începem istoria formării mărcii Xiomi cu biografia fondatorului său, care conține motivele unui succes atât de incredibil.

 

Caracterul lui Lei Jun este principalul motiv al succesului Xiaomi

 

Desigur, Lei Jun este deja ferm asociat cu Steve Jobs chinez, și există toate motivele pentru acest lucru. Dar povestea formării Xiaomi Corporation nu este chiar o poveste de succes americană ca la carte, despre cum niște tipi însărcinați cu o idee într-un garaj "în genunchi" construiesc un imperiu puternic. În unele privințe, povestea ascensiunii Xiaomi este chiar mai mișto!

 

Lei însuși spune direct că Steve Jobs ar fi fost puțin probabil să aibă succes în China. Și nu există niciun motiv pentru a nu-l crede. Luați cel puțin anii de studenție ai lui Lei Jun — perioada în care majoritatea startup-urilor pun bazele succesului lor. După cum Jun însuși recunoaște, Universitatea Wuhan din 1991, când și-a luat licența în informatică, era departe de instituțiile similare din Statele Unite.

 

China se afla abia în pragul celebrului său "miracol economic". În 1992, de exemplu, îmbrăcămintea și textilele reprezentau cea mai mare parte a exporturilor chinezești. Exista, de asemenea, o atitudine corespunzătoare față de tehnologia informației — universitatea ducea o lipsă deplorabilă de computere, așa că trebuia să stai la coadă pentru a lucra cu ele. Majoritatea colegilor săi nu vedeau nicio perspectivă în informatică și, prin urmare, au râs de Lei Jun atunci când acesta le-a cerut să renunțe la locul lor la coadă. Jun însuși era deja obsedat de tehnologia informației, deoarece citise o carte despre Jobs și Wozniak, "Fire in the Valley: The Story of the Creation of Personal Computers", și, ignorând ironiile, era pe cale să își atingă scopul. Chiar și atunci, el a văzut China așa cum este ea acum și a făcut multe pentru a determina această transformare.

 

După ce a absolvit universitatea, Lei Jun a făcut o carieră amețitoare în cadrul firmei chineze de software de birou Kingsoft, care este încă un jucător important pe piața globală. Mai mult, tânărul specialist a fost remarcat de însuși președintele companiei la o expoziție, unde Lei i-a pus întrebări incomode, dar competente. Ulterior, Lei Jun a ocupat cele mai înalte funcții de conducere în cadrul companiei: de la director general la președinte al consiliului de administrație.

 

Dar acest lucru nu a limitat interesele tânărului ambițios. În timpul liber, a creat o platformă de comerț pe internet joyo.com, care patru ani mai târziu (în 2004) a fost cumpărată de Amazon pentru 75 de milioane de dolari.

 

S-ar părea că Lay a atins succesul — este milionar. De fapt, acest pas a fost doar o pregătire pentru realizarea principalului proiect al vieții sale — crearea unei companii care să schimbe percepția oamenilor asupra produselor din China. Și tocmai din acest punct încolo se va vorbi despre Xiaomi.

 

Nașterea și creșterea rapidă a companiei Xiaomi

 

În primul an de existență, Xiaomi a intrat pe piață doar cu un firmware amator bazat pe Android, care a fost conceput pentru a personaliza și simplifica interfața de utilizator a sistemului de operare. Acest firmware a primit numele MIUI, deja familiar pentru mulți oameni, și a avut un succes uriaș în rândul utilizatorilor. Intenționat sau nu, dar lansarea firmware-ului a devenit terenul perfect pentru apariția primelor dispozitive mobile Xiaomi.

 

În 2011, când numărul de utilizatori MIUI a depășit jumătate de milion. Lei Jun a decis ca acesta să fie instalat nu pe gadgeturi terțe, ci pe propriile sale gadgeturi. Așa a luat naștere primul smartphone Xiaomi numit Mi One. Scopul său a fost de a sonda piața, precum și de a explora potențialul propriu al companiei.

 

Un model cu adevărat de succes a fost Mi 2, care a apărut în 2012. În doar 3 minute, 50 de mii de smartphone-uri Mi 2 din primul lot au fost epuizate. Și asta în ciuda faptului că Lei Jun, la fel ca Steve Jobs, nu a organizat campanii publicitare, bazându-se pe cuvântul și pe internet. Mai mult, recordurile de vânzări au devenit un însoțitor constant al apariției noilor smartphone-uri Xiomi. În 2013, un lot de 200.000 de exemplare ale Xiaomi Mi 2S s-a epuizat în 45 de secunde. Iar în 2015, Xiomi a intrat chiar și în Cartea Recordurilor Guinness, vânzând 2,21 milioane de smartphone-uri în valoare de 335 de milioane de dolari într-o singură zi!

 

Toate aceste succese au contribuit la faptul că, în câțiva ani, Xiaomi s-a transformat dintr-un mic startup într-un producător important de smartphone-uri. În prezent, Xiomi se află în mod constant printre primii trei lideri de pe piața dispozitivelor mobile. Nu numai că a atins toate obiectivele inițiale, dar în multe privințe le-a depășit. Dar Xiaomi este compania lui Lei Jun, care, așa cum am văzut mai sus, nu obișnuiește să se mulțumească nici măcar cu cele mai zgomotoase succese. Vânzările record de smartphone-uri nu au făcut decât să împingă marca să îmbrățișeze noi sectoare ale pieței de tehnologie. În 2013, firma a lansat primul său aparat electrocasnic, Mi TV. Iar acesta a fost începutul unei noi și mari călătorii.

 

Acum, Xiomi are un catalog uriaș de aparate, care, pe lângă smartphone-uri, include mașini de spălat și uscătoare, aspiratoare, aparate de bucătărie, scutere electrice, echipamente audio și multe altele. Merită o mențiune specială aplicația Mi Home, care integrează toate aparatele și gadgeturile de uz casnic ale companiei într-un singur sistem pentru o casă inteligentă. Haideți să aflăm mai multe despre ceea ce reprezintă astăzi marca Xiaomi.

 

Xiaomi astăzi: de ce iubim atât de mult marca chineză

În prezent, Xiaomi produce electronice de consum și software aferent, aparate de uz casnic și articole de uz casnic. În fiecare segment de piață, Xiaomi se bucură de o reputație impecabilă și de o dragoste autentică din partea utilizatorilor.

 

Orice produs Xiaomi are avantaje importante față de aparatele concurenților. Să luăm în considerare motivele pentru care fanii Xiaomi devin din ce în ce mai numeroși în fiecare zi în lume:

 

  • Prețuri loiale și tehnologie de ultimă generație. Când Xiaomi a intrat pe piața smartphone-urilor în 2011, a oferit tehnologie comparabilă cu cea a concurenților săi, dar la prețuri mult mai accesibile. Acest lucru părea a fi o lovitură publicitară menită să atragă cât mai mulți utilizatori. Cu toate acestea, șmecheria este că aceasta este încă strategia de bază a mărcii — găsirea unor modalități de a face cea mai inovatoare tehnologie accesibilă pentru majoritatea utilizatorilor;
  • Gama largă de dispozitive Xiaomi. Dacă vorbim despre smartphone-uri, nu există niciun producător de pe piață care să aibă o gamă mai largă de modele în gama sa. Xiomi oferă atât modele emblematice reprezentative, cât și o listă foarte mare de smartphone-uri cu buget mediu, precum și "cai de bătaie" ultra accesibile. În plus, printre smartphone-urile Xiaomi se pot ridica modele axate pe nevoile anumitor utilizatori, de exemplu, smartphone-uri pentru jocuri Black Shark. Dispozitivele electronice de uz casnic este, de asemenea, prezentat într-o gamă incredibilă. În plus, compania oferă atât aparate tradiționale (frigidere, mașini de spălat, diverse aparate de bucătărie), cât și soluții noi și neobișnuite (de exemplu, mop electric sau capcană electrică inteligentă pentru țânțari și țânțari;
  • Ecosistemul Mi Home. După cum am menționat mai sus, înainte de a lansa smartphone-uri, Xiaomi a lansat firmware-ul MIUI, care a predeterminat în mare măsură succesul primelor produse ale companiei. Ceva similar, doar că acum la un nivel mult mai înalt, se întâmplă acum cu toate produsele Xiomi. Acum, nu numai computerele și telefoanele mobile, ci și funcționarea tuturor aparatelor electrocasnice este unită într-o singură rețea — MI Home. La rândul său, funcționarea Mi Home este strâns integrată cu sistemul de operare MIUI. Software-ul comun, precum și o gamă incredibil de mare de produse dau naștere unui confort complet nou de utilizare a diferitelor dispozitive. Datorită integrării comune pe o singură platformă, puteți rula un robot aspirator de pe smartphone în timp ce vă aflați la serviciu, puteți vizualiza înregistrări video de la camerele de supraveghere dacă senzorii de mișcare detectează mișcări suspecte în casă, puteți lansa o jucărie inteligentă pentru pisici pentru a petrece ora de prânz și puteți discuta virtual cu animalul dvs. de companie. În ecosistemul Mi Home pot fi integrate nu numai dispozitive Xiomi, ci și gadgeturi de la alți producători. QCY, Philips, 70mai, 70mai, iHealth, Siemens — acestea sunt doar o mică parte din mărcile globale bine cunoscute de aparate de uz casnic care cooperează cu Xiaomi Corporation;
  • Investiții active în întreprinderi nou înființate. O gamă atât de incredibil de largă de produse nu ar fi fost posibilă fără cooperarea și sprijinul activ al diferitelor startup-uri. Formarea "imperiului ecosistemului" a avut loc prin finanțarea a sute de startup-uri diferite în etapa de apariție a acestora. Ca urmare, marca Xiomi a produs dispozitive nesemnificative care sunt integrate inițial în sistemul Mi Home. Compania are chiar și propria platformă de crowdfunding Youpin, care ajută la identificarea mărcilor și produselor promițătoare din mii de altele. Dar parteneriatul nu se limitează doar la producția de produse specifice, Xiaomi caută să îmbrățișeze sectoare promițătoare din domeniul tehnologiei moderne. De exemplu, în 2021, compania a achiziționat o participație majoritară în dezvoltatorul chinez de tehnologii de inteligență artificială CVITEK, iar în 2022, a investit în principalul startup chinez de inteligență artificială Aibee. În acest moment, este necunoscută pentru o persoană obișnuită, dar Xiaomi este cea mai de succes și mai influentă corporație din China în domeniul IA, ceea ce înseamnă că în viitor ecosistemul Mi Home va cunoaște un alt salt calitativ în dezvoltare.

 

După cum putem vedea, toate activitățile moderne ale Xiaomi vizează nu numai furnizarea de dispozitive și aparate tehnologice la cel mai accesibil preț, ci și integrarea acestora într-un sistem comun pentru a îmbunătăți confortul utilizatorului. Dar, indiferent cât de impresionante sunt succesele din prezent, importanța crucială pentru compania chineaza în fiecare etapă a dezvoltării sale constă în a privi cu încredere în viitor.

 

Xiaomi: privirea spre viitor

Cu primul său firmware MIUI în 2010, Xiaomi a pregătit piața pentru lansarea primului său smartphone. Concentrarea pe ziua de mâine și o strategie pe termen lung sunt caracteristicile mărcii Xiomi. De aceea, fiecare pas pe care îl face astăzi poartă amprenta viitorului. Haideți să aruncăm o privire în el.

 

După cum am menționat mai sus, compania investește activ în tehnologiile de inteligență artificială. Multe tehnologii de inteligență artificială sunt deja active în ecosistemul Mi Home, dar sunt atât de inovatoare încât dețin un potențial uriaș de dezvoltare.

 

Ce ne rezervă viitorul poate fi văzut în câinele robot inteligent CyberDog 2, prezentat recent. Corpul exterior elegant al robotului, care seamănă cu un Doberman, ascunde un puternic creier artificial multi-sistem. CyberDog 2 este echipat cu camere inteligente și lidari, precum și cu o inteligență artificială cu autoînvățare, care folosește în operațiunile sale datele provenite de la 30.000 de câini roboți.

 

Aceleași tehnologii se vor dovedi a fi foarte solicitate pe un segment de piață pe care Xiomi va intra în viitorul apropiat. Mai mult, această industrie este atât de importantă pentru companie încât Lei Jun chiar și-a părăsit postul de președinte al Xiaomi Electronics pentru a-și concentra atenția asupra acestei divizii, care va începe să producă mașini electrice încă din 2024. Multe companii care produc smartphone-uri au încercat să înceapă să producă mașini, dar, din diverse motive, nu au reușit niciodată să își finalizeze planurile. Însă doar compania chineza populara a reușit să demonteze mitul conform căruia producătorii de gadgeturi mobile nu sunt capabili să producă mașini electrice.

 

Ce caracteristici va avea un produs complet nou pentru Xiaomi va arăta timpul, dar nu există nici o îndoială că așteaptă o popularitate uriașă în rândul utilizatorilor și este sigur că va deveni la fel de familiar pe străzile orașelor, ca în prezent scutere electrice.

 

De unde să cumpărați aparate Xiaomi în Moldova?

Așa cum odată Lei Jin a adus miracolul economic în China, așa că acum creația sa realizează visele omenirii despre viitor. Magazinul ULTRA este onorat să fie reprezentantul oficial al companiei Xiaomi în Moldova, și împreună să oferim un nou nivel de confort pentru fiecare persoană din țara noastră. În magazinul nostru puteți face cunoștință cu cele mai moderne produse, puteți obține o consultație calificată, precum și să le cumpărați la cel mai accesibil preț. Fiți mai aproape de viitor împreună cu Xiaomi și magazinul ULTRA.

Pentru a asigura o experiență de interacțiune cât mai plăcută, acest website foloseste cookie-uri. Continuând navigarea, îți exprimi acordul asupra folosirii lor.

Detalii